Hvordan sette på Clip-on Extensions

Som dere kanskje fikk med dere forrige uke, så fikk jeg hår fra California hair . Jeg er virkelig super fornøyd med det, og har aldri vært med på noe så lettvint som det! Passer min egen hårfarge og hun jeg har vært i kontakt med der har vært kjempe hyggelig. Med andre ord: god kvalitet og service.
Jeg merker ikke engang at jeg har det på meg, og jeg trenger ikke være bekymret for at det synes (det opplevde jeg med mitt tideligere hår).

Tips:
Bruk alltid beskyttelses spray alá varmespray, hvertfall på løshåret!
Prøv å fest clipsene så langt nede som mulig, mine går maks til toppen av øret eller akkurat 1 cm over øret. 
Fester dere det slik, så slipper dere tuppering for å skjule, og være redd for at det skal synes.
Slipp ned minimalt med hår om gangen, ikke ha så mye hår imellom hver clip.
Og bruk noe næringsgivende til håret ditt, altså en form for olje. OBS! Jeg har ikke brukt den på den videoen her, så
det kan faktisk hende dere kan se forskjellen hvor frusete håret mitt er i førsten i forhold til andre blogg-innlegg. 

Det kommer en video til om det å style det håret, så dere får holde dere oppdatert.
Jeg kunne ikke bruke noen sanger i videoen pga rettigheter. Så det var ganske uvant for meg å sitte å prate hele tiden. Og jeg ler jo av alle fine ansiktsutrykk og hva jeg sier. Men slik blir det vel bare.. Haha!
Meningen var ihvertfall at dere skulle se hvor super enkelt det var:) Ha en fin kveld videre alle sammen!

12 thoughts on “Hvordan sette på Clip-on Extensions

  1. Hei! 🙂

    Nydelig hår! Har du 50 cm eller 65? Usikker på hva jeg skal kjøpe… redd for at det blir litt tacky med 65.. 😉 Men ditt så jo veldig bra ut! 🙂

    Lik

  2. Hei 🙂 så fint hår! Har vurdert å bestille selv, men er usikker på farge. Din hårfarge ligner likevel litt min, hvilken farge har du på dine extensions? 🙂

    Lik

    1. Hei! Da regner jeg med at du mener sett? I såfall kommer dette heelt an på tykkelsen på håret ditt og hvor godt det blander seg.
      Har du kort og litt tykt hår, er det ikke fint om det blir unaturlig tynt i lengdene. Men har du litt lengre, slik som jeg hadde, så er det ikke sikkert! Jeg hadde 2 pakker, og hadde kun bruk for ca. 1 1/5 pakke, og jeg har ganske tykt hår. Så det er ikke sikkert, beste er bare å prøve. Lykke til:)

      Lik

Legg igjen en kommentar

