Mineral Fusion landsering – bildedryss

Noe av det som fikk bli med i Goodiebagen hjem!

Her finner de en farge som passer perfekt til min hudtone.

Og her med Caroline Maria i en herlig sommerkjole!

Kameratjejen min Maja blir også skjemmet bort 🙂

Og her med utrolig fine (og veldig naturlig pene) Martine som er Mineral Fusions «ansikt». 

«Velg dere en neglelakk!»

Fikk stæsjet neglene våre!


Min fine kameratjej og jeg!

De ny-lakkede neglene våre:):)

On our way back home!

Hey you! Nå er jeg hjemme igjen fra landseringen på Mineral Fusion. Det var kjempe hyggelig! Martine (explode) er det nye «ansiktet» til Mineral Fusion. Noe som passer helt supert, for hun er den type jente som er veldig naturlig pen og har et ansikt som passer til dette. Det er alltid morsomt å møte på andre bloggere i virkeligheten, for folk glemmer at man ikke er den man fremstår som på bloggen.
Vi mestret jo selvfølgelig å komme sent, for vi surret med veien.. Men vi gikk ikke glipp av hele foredraget ihvertfall! Så var det plukkemat og drikke. Før vi så skulle få testet litt av hvert og få goodiebags! – Og goodiebags liker vel alle?
Så surret vi bare litt i Oslo og var å spiste, før turen bar hjem til lille Fredrikstad igjen!
Super dag, supre mennesker, og super makeup? Klisjé? Absolutt. Men det liker jeg.

Outfit Bilder , – og kanskje en liten filmsnutt kommer. Om dere vil se?

//

One thought on “Mineral Fusion landsering – bildedryss

Legg igjen en kommentar

