papeterie


(shorts- Shana, topp – cubus, sko – lindex, øredobber og clutch – vintage) 

Bonjour de France! Vi har ankommet Frankrike etter en natt på en idyllisk gård i Danmark. Vi kjører så langt vi vil/orker, og vi endte opp av ren tilfeldighet i den lille byen Toul. Jeg gjør en video for dere, så vet dere det. Jeg skal prøve å få blogget så ofte som mulig, men det er jo ikke akkurat overalt jeg har nett. Imorgen
gleder jeg meg til å spise skikkelig frank frokost med croissant og lemonade på fortauet nedenfor hotellet,før turen bærer videre til…? Den franske rivieraen? 🙂 Nyt dagene deres alle sammen!

7 thoughts on “papeterie

Legg igjen en kommentar

