It’s something about France pt.1

Hei dere! Da var ENDELIG bloggen tilbake igjen. En kombo av dårlige nett nedover veiene og serverfeil er sjeldent bra. Så nå er bloggen oppe å går igjen. Jeg bare slenger inn et par bilder fra Frankrike, jeg er offisielt F-r-a-n-k-o-f-i-l. Det er tydeligvis et ord. Det er noe med atmosfæren, språket, bygningene, folkene, maten…. Man får ikke nok 🙂 Akkurat disse bildene er fra to av mange byer vi besøkte, altså Méze og Béziers! Og for dere som også følger meg på Instagram (sidelinjen på bloggen), så er det ikke bare Frankrike jeg har vært i men blant annet Spania også. Jeg kommer med mer oppdateringer siden, så hörs vi fininger ♥

IMG_0771Utsikten fra hotellet i Méze!

_MG_0959Innvier min nye Michael Kors veske i Béziers gater

_MG_0778 Bakeriene der var fantastiske! Burde finnes mer av det i Norge…_MG_0986

En av Béziers hundre trange gater! 
 _MG_0763Méze!_MG_0759

og her innvier jeg min nye solhatt i Méze , der vi også spiste verdens gooodeste blåskjell!

//

One thought on “It’s something about France pt.1

Legg igjen en kommentar

