afternoon

_MG_1766_MG_1762 _MG_1770 copy_MG_1749

 

(Blazer+skjorte – Cubus, Veske – Louis Vuitton (neverfull mm), Armebånd – marc by marc jacobs, jeans – JC, sko – Zara)

Hei dere! Har glemt å poste dette. Jeg var bare kledd helt enkelt og «classy» for feiringen. Vet ikke helt hva som går av meg, men jeg har bitt litt på det «Enkle» og «klassiske» om dagen… Se på det fine armebåndet jeg har fått da dere! Det er fra Marc by marc jacobs 🙂

Jeg tenker på å gjøre en tutorial-video snart igjen, er det noe dere ønsker å se?

 

11 thoughts on “afternoon

  1. døds fint, elsket kombinasjonen mellom alt. Har de samme skoeene selv, klarer du å gå i dem en hel dag? Da er du flink, klarer ikke det i en time selv, haha 🙂

    Lik

    1. Hei! Jeg var som skrevet i en bursdag, men disse skoene er virkelig de beste stilett hælene jeg har å gå i. Hemligheten er å finne noen som er gode og gå i for føttene dine. Passe helling og passe stødig for deg.+ Ankelrem gjør også mye.
      //Ada

      Lik

Legg igjen en kommentar

