casual sunday

_MG_2795_MG_2816_MG_2825_MG_2830_MG_2838

 

(Strikket genser – Second female, hatt – hm, veske – LV, bukser – Risøe, klokke – Michael Kors, sko – Zara)

Jeg føler meg sliten. Og glad. Kjedelig og spent.Nedstemt og ivrig. Glemt bort og sett. Savn og elske. Jeg føler meg splittet. Jeg kan virkelig ikke vente på å forlate denne byen for en liten stund ihvertfall. NYC her kommer jeg, og ta meg med storm som ingen andre gjør.
Og for all del redd meg fra kjedelige antrekk.

// söndags-puss

4 thoughts on “casual sunday

Legg igjen en kommentar

