Central Park

_MG_4274_MG_4204_MG_4236_MG_4221_MG_4183

 

Jeg har ikke postet noen bilder fra Central Park, så gjør det nå. Det var så… rolig der? Og ikke minst så fin stemning. Jeg skjønner godt at New Yorker’ne drar dit for å få et «pust». Jeg savner New York allerede, og det er ikke på den typiske «klisjé»-måten, jeg gjør det virkelig. Jeg tror det har noe med den man er der nede. Nei, ikke overfladisk shopping-fashion-girl. MEN for at man føler man får luft under vingene og våger litt mer, lever litt mer, øker målene litt mer. Jeg har begynt å kikke på skoler til etter videregående, og har merket meg et par-tre der. Så om dere vet om noen så let me know! Alt fra noe innen foto, fashion, management, design, grafisk ++ Så kommenter gjerne under! Hadde blitt kjempe glad 😀

Jeg er kjempe redd for å miste eventyrlysten min, miste driften og det at jeg våger. Jeg er faktisk kjempe redd for at jeg skal miste den biten etter videregående, og forbli i den byen her helt til jeg blir pensjonist. Jeg er redd for å angre. Å angre på noe jeg ikke har gjort.
Når alt kommer til alt, så tror jeg ikke at jeg vil miste det. For jeg har alltid vært den personen som har jaget etter litt mer. Jeg kan huske det fra jeg har vært liten. Så lykke til, til meg, – fra meg. La tiden bringe deg hvor enn du bærer hen.

//

3 thoughts on “Central Park

    1. Hei!
      Her i Norge tenker du på? Om jeg går i hæler, så går jeg i boots med hæler. Aldri «pynte» hæler om det er det du tenker på. Men har aldri brydd meg om hva jeg går i på skolen i forhold til andre, så det går ofte i boots med hæler ja 🙂
      Jeg går på Noroff videregående, som er en privat media skole.

      Lik

Legg igjen en kommentar

