Rainy Oslo

_MG_5108_MG_5125_MG_5116_MG_5197_MG_5189_MG_5165_MG_5139

Sko – Nastygal, teddy coat – zara, pants – zara, Bag – armebånd – Marc Jacobs, klokke – American Eagle

Hei dere! Det har vært en regfull dag ikke bare i Oslo idag, men når vi kom tilbake til Fredrikstad også.. Vært dårlig oppdatering de siste dagene, men det har rett og slett vært for tøft for meg å gjøre noe ekstra. Jeg mistet min fantastiske øyesten Gustav (en dvergschnauzer), og vi har på sett og vis vokst opp sammen. Han var bare min, så vi hadde et veldig spesielt forhold. – Helt annerledes enn de andre hundene vi har hatt. Jeg vet det er vanskelig å forstå for andre, «Jamen, det er jo bare en hund…»
Men tror at det er ekstra vanskelig siden det skjedde så brått og uventet, at han mistet livet som en helt frisk og glad hund som bare hadde levd halve livet sitt. Den tanken gjensøker meg dag inn og dag ut.
Men, – livet går videre. Og vi har vært litt fram og tilbake. Så vi har kommet fram til at jeg vil takle sorgen og tomheten bedre, om det kommer en ny en inn i bildet. Jeg pleier ikke være så veldig personlig her på bloggen, men nå vet dere hvorfor jeg har vært/kanskje vil være litt fraverende fra bloggen og hva som skjer framover i livet mitt.

One thought on “Rainy Oslo

Legg igjen en kommentar

