Jeg er i semifinalen i Vixen blog awards!!

765

Æææ, gjett hvem som er kommet til semifinalen i Vixen blog awards! Det er så utrolig gøy! Og jeg setter så stor pris på det, og ikke minst hvis dere vil fortsette å stemme på meg. For det er nå det virkelig gjelder! Dere kan stemmme HER , eller trykke på bildet under for å stemme ❤ Tusen takk alle sammen, dette er kjempe gøy!

Og Forresten! Over ser dere t-skjorten fra Fanny Lyckman for Estradeur. Den er såå fresh! Gleder meg til å bruke den når vi skal reise bort, til forhåpentligvis bare bein og et par superkule hvite hæler jeg har kjøpt meg!

Skjermbilde 2013-11-15 kl. 19.20.35

 

2 thoughts on “Jeg er i semifinalen i Vixen blog awards!!

  1. Hei Ada! Gratulerer som semifinalist i VIXEN Blog Awards 2013. Supert hvis du kan sende meg mailadressen din slik at jeg kan sende deg litt mer info.

    Mvh

    Ida, redaktør VIXEN

    Lik

Legg igjen en kommentar

