Gold details

wsd

For min del er høst/vinter min verste del av året. Jeg føler at det er så tungt og mørkt, og jeg synes mye av antrekkene blir så kjedelig.
Altså, jeg tar meg selv i å tenke «Nei… For kaldt» , «Hadde det bare holdt med en tynn jakke over», «Ah, også må jeg ha noe tykt over» hver eneste dag. Og da ender jeg opp i noe hverdagslig og kjedelig.
Vi har kanskje et privilegium i å bo i verdens beste land, Norge (om du skulle være i tvil som meg på vegne av temperaturen) , men kjære vene for en årstid. Det er mørkt før jeg rekker å ta av meg de altfor tykke klærne når jeg kommer hjem. Jeg tror mange av bloggerene kjenner igjen problemet i at det blir så fort mørkt, – og outfit bilder. Ihvertfall oss som viker unna de bilder av oss selv der vi sitter på stuegulvet, og smiler det peneste vi kan inn i kameraet.  Jeg godt kan vise dere både skjønne valpen min, min nye rosa joggedress eller den lipglossen jeg akkurat har kjøpt meg. Nei, denne bloggen vil aldri bli sånn. Uheldig for meg, hadde kanskje gjort det mye enklere.
Jeg babler så mye. Poenget mitt var at det er ikke alltid lett med bilder+mørket+tiden. Dette er en formel som aldri har gått sammen.
Så ja, dette er en slags unnskyldning for at det er vanskelig å blogge like mye som jeg ønsker og det å jobbe mot tiden. – Eller ikke unnskyldning, for det er min blogg.

Nei, nå blir det for mye. Jeg rabler heller i vei her, enn å skrive på oppgavene mine. Ush, gi meg en dose motivasjon, energi og kreativitet.

Mye negativt her nå. Altså, Jeg skal inn til Oslo på «meet & greet» med de andre semifinalistene i Vixen Blog Awards. Og det er noe å se fram til. Blir gøy og hilse på de andre finalistene, og dra på event igjen.
Hva tror du jeg skal skrive nå da? Ohyes, Here it goes again:  Stem på meg til Vixen Blog Awards HER.
Jeg hadde faktisk satt utrolig mye pris på det, for det er så gøy for meg å ha kommet hit.
Og hvor oftere du stemmer hvor bedre er det, slik er det. Rett og slett.
Så, takk til dere alle igjen ♥

semi gull

2 thoughts on “Gold details

Legg igjen en kommentar

