My copper obsession

Hönefoss-spegel-1

Wa-wa-wawoom. Ah, hur nice? Jeg kom hel tilfeldig over disse. Du vet.. *klikk… Klikk… klikk* igjennom interiør-blogger. Som kanskje noen av dere har fått med dere, så er rommet mitt preget av Kobber/Rosé-fargede detaljer. (titt nedover, eller i arkivet så finner dere litt av hvert), og når jeg kom over disse sekskantede speilene man kan kombinere ble det egentlig til at jeg synes det var skikkelig fint óg. Jeg vet ikke om det er det her med kobber/Rosé igjen, eller om det er at man kan være kreativ med dem.. Ikke vet jeg. OG de er fra Ikea. Koster ikke mer enn 119,- for 10 stk, så spørs om jeg ikke vil bestille hjem 2 sett etterhvet.
Det er to forskjellige pakker, – kobber og sølv. Du finner de HER.

Legg igjen en kommentar

