Tips: eyebrow shaper

uythg

Hey you! Tenkte bare å vise dere et lite tips! Jeg er ikke akkurat en skjønnhetsblogger, men jeg har et hverdagstips å dele.
For en stund siden kom jeg helt tilfeldig over denne kit-pakken fra Cosmopolitan(kjøpt på Cubus faktisk.) Det er en slags øyenbryns-pakke, med maler, highliter, wax, pinsett++. Du bør ha pensler ved siden av, for den er elendig den som følger med, itillegg er det en farge som følger med som er ganske lysbrun. Fungerer helt fint på meg, men kanskje ikke på alle. Men ellers er både waxen, malene og highliteren fin! Det følger med 3 maler; slim arch, medium arch og high arch. Selv bruker jeg Slim arch.Som dere ser er det faktisk en forskjell her. Jeg har veldig små og ikke særlig fyldige bryn, så det er ikke alltid så lett å få det til å se bra ut, eller likt for den saks skyld.
Itillegg så er det så mye raskere på morgenen! Så dette er absolutt et tips jeg anbefaler 🙂

Og igjen, jeg hadde virkelig satt utrolig stor pris på om du kunne stemt på meg i VBA «Årets ungblogg». Gjerne så ofte du kan, siden man kan stemme en gang hver 12. time. Tusen, tusen takk igjen for at dere har fått meg hit♥

semi sølv

One thought on “Tips: eyebrow shaper

Legg igjen en kommentar

