Photography-sunday

mini1MINI3MINI2

1

4

7 kopi

21

Jeg sitter å prater i vei om interesser, den kreative delen og foto i videoen. Men jeg har aldri helt vist hva jeg driver med visuelt. Så, bort fra fashion og outfit bilder. – Her får dere et bittelite utvalg av noe jeg har gjort det siste året. Jeg kunne lagt til maange fler bilder. I tillegg kunne jeg lagt til bilder fra fotojobbene mine, men det kan jeg ikke uten tillatelse.

De tre øverste er noe jeg gjør nå for tiden, altså et reklame-prosjekt i skole sammenheng, så det er bare et utkast. Altså ikke ferdig resultat 🙂

//

One thought on “Photography-sunday

Legg igjen en kommentar

