desert

1b1c

Hey you! Prøver igjen, internettet er virkelig utrolig dårlig og det er vanskelig å få til poster. Uansett, dette stedet er så merkelig. Det er milevis lang strand, og et utrolig robust landskap, på den andre siden så er det turkist vann når solen er framme.
I tillegg er det utrolig rart å være borte i julen, men samtidig tror jeg ikke det er såå mange som har skikkelig julestemning hjemme nå? Litt sol på kroppen og lettere klær er trossalt bedre enn blåst og kaldt!

Husk å stem på meg til Vixen Blog awards!! Siste innspurt nå 🙂

dzf6zr

 

3 thoughts on “desert

  1. Hei jeg kommer også fra Fredrikstad en gang gikk vi på samme skole helt til du bytta til videregånde skole. Jeg har også en blogg og jeg har lyst til å bli litt som deg kan du ta kontakt å hjelpe meg litt?… PS. Elsker bloggen din.

    Lik

    1. Hei! Jeg kan ikke hjelpe deg med sånt, men tipset mitt er å prøve deg fram litt selv. Og det du lurer på Googler du litt. Selv blogger jeg for Femelle og bruker platformen WordPress. Så mye er gjort der. Lykke til!

      Lik

Legg igjen en kommentar

