simple is great

_MG_8958_MG_9000
Coat – Mango, Veske – Céline, boots – Ebay, top – cubus)

Jeg er ikke helt i form, og jeg mener jeg kan skimte det på bildene her… Anyway, ganske enkel outfit idag. Men hvem har vel sagt at det er feil..?

Det er bare 11 dager til «the big day». Jeg merker at mulighetene for å bestille meg et antrekk til awardsen begynner å bli ganske små, det vil si at jeg må finne meg noe senest idag. Og igjen dere: Tusen takk, det er så utrolig gøy at dere har stemt meg fram hit!!

//

3 thoughts on “simple is great

Legg igjen en kommentar

