The key

_MG_9665

Jeg har trengt litt tid vekk fra bloggen, har følt jeg har hatt en tung vekt over skuldrene den siste tiden.  Jeg merker jeg har cravings på søvn (som er minimalt om dagen), ny inspirasjon og nye tenkebaner. Det føles som om jeg er fastkjørt i det vanlige, et sted hvor jeg ikke vil være. Litt som om hver dag går i repeat. Det gjør at jeg føler meg litt lukket, nærmest fanget i en person jeg slettes ikke vil være i.
Jeg tenkte å finne ut hvordan jeg vil bloggen skal være, og kanskje dytte den inn i en ny kjørebane nå i ferien. Altså forandre litt, prøvekjøre nye baner? Kanskje det er det jeg trenger nå? Jeg tror det. Jeg tror også forandringer og handlinger er ofte det som skal til.

3c2a57eb72286f7bd87f8dc625bec4a3_0

2 thoughts on “The key

  1. Er ofte det som skal til:) Kjenner meg igjen i den følelsen, av at ting går på repeat og at man trenger forandring for at ting skal gi mening igjen;) Men syns bloggen din er veldig fin i hvert fall 😀

    Lik

Legg igjen en kommentar

