Bloggen endelig tilbake

Processed with Rookie

Hey you! Dere har kanskje merket at bloggen har vært nede litt, har ikke fått logget inn selv engang! Dere fikk kanskje opp en boks der det stod noe om at dette kunne skade maskinen o.l.
Hvis du klikket deg videre, skal ikke det ha noe å si. Men hvis du oppdaterte som det var bedt om senere, så er det stor sannsynelighet for at du kan ha fått virus, eller Bitcoins miner. Dette går utover blant annet kapasiteten på maskinen.
Selve linken var ikke skadelig, bare oppdateringen.
Synes det er bedre å informere dere om hva som foregikk, og håper alle ungikk oppdateringen!

 Men, nå har det jo endelig fikset seg. Under denne hendelsen ble tydeligvis designet mitt som jeg hadde, slettet. Så det er derfor det ser litt kaos ut på bloggen nå. Håper det skal komme i orden snart!
♥♥
Love, Ada

4 thoughts on “Bloggen endelig tilbake

  1. Hei, Ada!
    Jeg er aldri sånn som kommenterer spesielt eller gir tilbakemeldinger på de millionervise motebloggene jeg leser. Ikke er jeg noe fan av jevnaldrede bloggere heller, for de har jo bare slike «rosablogger» som jeg misliker svært. De skriver kun om hvor mye de drakk på fest, spiste til middag og viser sin fashionable «outfit for the day» som består av svart bukse, converse og hvit t-skjorte. (Joda, det kan være kult på de som driver rene moteblogger, men ikke på de på14-15-16 år som påstår at de driver en moteblogg..)

    Men du, Ada! Du er så spesiell, du fanget min interesse for lenge siden, og du er til og med like gammel som meg! Det er sjeldent, det.
    I tillegg føler jeg at du er mentalt eldre, sånn som meg, og det er gøy.

    Jeg har slitt med spiseforstyrrelser i mange, mange år, og er 160 cm, og har gode former, og skikkelig, god rumpe nå til dags. Du inspirerer meg så utrolig mye! Du er så vakker, samme type som meg, både personlighet og kroppslig, og jeg digger det. Du får meg til å føle meg bedre ved hvordan kroppen og høyden min er. Du viser at det går an å kle seg, være en fashionista selv om man ikke er 180 og 38 kg.
    Du er en god innflytelse og en venn jeg skulle ønske jeg hadde. Godt å føle seg så lik noen, hihi, morsomt.

    Nå fant jeg dessverre ikke noen mail-adresse, så da ble dette tøvet her skrevet her istedet for. Beklager det.
    Så må jeg bare understreke at jeg aldri kommenterer noe som helst, hehe.

    Lik

    1. Hei!
      Så utrolig hyggelig kommentar! Ble veldig, veldig glad av å høre det, og fint å få bekreftet at noen tar budskapet mitt helt rett!
      Jeg tror egentlig bare man må slutte å sammenligne seg med andre, for da har man det mye bedre med seg selv.
      Så det er det viktig å holde på, og ha det litt gøy med seg selv også, vet du.
      Takk igjen for hyggelig tilbakemelding:) Og lykke til videre!

      – Ada

      Lik

Legg igjen en kommentar

