Tips: Hud – Foundation & olje

_MG_0474Foundation fra L’Oréal og ansikts olje finner dere HER

Hei dere! 
Jeg vet at dette i prisnippet ikke er en «beauty»-blog, men av og til tipser jeg litt om hva jeg kommer over.
Jeg har alltid brukt mye penger på dyre foundationer, og har brukt Dior sin forever veldig lenge(liker fortsatt den veldig godt). Men for litt siden endte jeg opp med å teste en prøve jeg fikk med i svenske Elle. Noe som er litt pussig, for jeg rører aldri prøvene som følger med. Kan finne disse små prøvene i 3 års gamle magasiner, haha!
Men i hvertfall, så kom jeg da over L’Oréal sin nye foundation «infallible» og har da prøvd den i noen dager. Jeg endte faktisk med å kjøpe den igår!

Dekkevnen er middels mener jeg, og kjennes omtrent middels tykk. Jeg har en del fregner jeg vil dempe, så jeg vil aldri ha alt for tynne foundationer, men da sliter jeg ofte med at det blir veldig synlig for at den er for tykk og blir nesten litt «tørr».
«Infallible» skal jo være god for å holde seg fin veldig lenge og gi fuktighet til huden. Og det må jeg si den holder!
Jeg føler ikke at huden kjennes stram. Under har jeg knipset to bilder etter en 6-7 timers skoledag etter både regn og tørre klasserom. Foundation ser jo alltid kjempe fin ut med en gang, men så er det en del som blir tørre osv. etter en stund. Så til å koste så lite, så ble jeg faktisk veldig overasket over resultatet og hvor holdbar den var! Så jeg anbefaler den absolutt, og jeg har heller ikke merket noe på at huden min har f.eks. begynt å bli uren av den!

Men så er det jo over til en annen ting, og det er denne «gløden» som jeg føler man mister i vinterhalvåret.
Den siste tiden har jeg testet ut denne gulerot oljen fra Arya Laya (denne får dere hos Naturimport.no), som skal motvirke nettopp dette. Jeg liker ikke å anbefale noe jeg ikke selv står for, så jeg har ventet litt med denne for å nettopp teste den ut.
Og jeg liker denne veldig godt!! Den gir akkurat denne fine gløden og den kjennes veldig «ren» når jeg påfører den.
Når jeg hører «Olje» + «hud», er det nesten som et varselstegn som kommer opp.. Men dette er altså en olje som er bra for huden.

» Gulrotolje er effektiv for den daglige hudpleierutinen. Oljen inneholder verdifulle planteoljer fra gulrot, kamille og pro-vitamin A. Disse hjelper til med å stabilisere hudens produksjon av sebum. Som en hyggelig effekt av dette får hudens porer en sunn glans av vitalitet. » – Naturimport

Så denne bruker jeg endten om morgenen eller så påfører  jeg etter å ha renset huden om kvelden. Dette er absolutt noe jeg anbefaler, for det er såpass at jeg kunne tenkt meg å kjøpt meg den selv hvis den går tom en gang.
Det er også litt vanskelig å få vist dere effekten, siden det har mye med hvordan man opplever huden. Jeg føler den er mindre stram og når den har tørket inn, får huden litt «vårlig effekt», akkurat som om jeg har vært ute i frisk luft og sol.
Dere kan teste den ut HER!

hud copyFor at dere skal se mest mulig ærlig resultat, så er disse bildene tatt etter 7 timers skoledag. Da påførte jeg Oljen kvelden før, og foundationen selvfølgelig før jeg dro på skolen.

PS! Hvis du også ønsker naturlige helseprodukter fra naturimport.no , kan du taste inn koden KVINNE og få 20% på bestillingen fram til kvinnedagen den 8.mars:) Husk at de også har ulike kosttilskudd (viser dere senere), kosmetikk, te, badeoljer osv. Sjekk det ut HER!

♥♥
Love, Ada

3 thoughts on “Tips: Hud – Foundation & olje

  1. Jeg har også testet ut Arya Laya og ble faktisk imponert! Jeg har fra før litt blandingshud med tegn til de første rynkene,
    og store porer. Det jeg har merket med denne oljen er at jeg ikke lenger trenger fuktighetskrem 🙂
    Noen få dråper er nok. Jeg bruker den morgen og kveld etter rens. Huden ser mer glødende og jevn ut, porene er mindre, huden er mindre blank, jeg har faktisk fått mindre kviser og huden er glattere enn på lenge! Huden blir ikke gul – det kan se slik ut med det samme du tar på – men så masserer du det inn i huden, og da blir huden så fin. Anbefales. Den er litt dyr, men drøy i bruk.

    Lik

Legg igjen en kommentar

