HEADMASTERS – Blow Dry meny 2014

blowdrymeny2014

Hei dere! Når vi enda er inne på en «tips og triks»-uke, så tenkte jeg å dele min absolutte favoritt frisørsalong!

Hår er på mange måter noe av det man ser først ved en person. Hvis man ber noen beskrive en person, så er det en av de første tingene man nevner. For eksempel,  «Hun hadde langt brunt hår og….». Det er altså noe som er med på å danne inntrykket av den du er. Så jeg vil jo da si at hår er en viktig del av utseendet!

Jeg har prøvd flere ganger og byttet frisør, ikke at det har vært nødvendig, men bare for å variere litt. Og hver eneste gang, har jeg endt opp med å komme tilbake til kjeden Headmasters. Jeg begynte å regne etter istad, og da har jeg faktisk brukt frisørsalongen siden den kom til Norge og frisørene som nå jobber der lenge før der igjen. Det er jo faktisk litt morsomt å tenke på, og ikke minst skjønner dere kanskje at dette er noe jeg absolutt anbefaler 🙂

Headmasters er en av Englands mest anerkjente frisørkjeder og etablerte seg i Norge i 2012. På et år har det blitt åpnet 20 salonger, så Headmaster er Norges raskest voksende friøsørkjede.
Frisørene kurses regelmessig i London, for å holdes oppdatert på de siste trendene og motene. 

Så det er med dette jeg tenkte å introdusere dere for «Blow Dry»-kolleksjonen for 2014, som dere da ser på bildet over.Headmasters er veldig «i tiden», og har blow dry kolleksjoner som utvikles i samerbeid med VOGUE UK.Altså Blow Dry er noe som kommer mer og mer. Det er perfekt hvis du skal gjøre deg helgefin, skal på et event, en fest eller om du bare skal unne deg noe ekstra i hverdagen. Hvis du gjør en blow dry styling, så holder dette faktisk i flere dager.

Jeg kommer til å vise dere mer av dette imorgen. Så i mellomtiden kan dere sjekke ut facebooksiden deres HER og hjemmesiden deres HER. Frisørsalongen som jeg går til ligger da i Torvbyen i Fredrikstad.
Bor du langt unna, så kan du gå inn på hjemmesiden å finne en salong som ligger nærmere deg.

image001

Og til dere fine leserene mine, så får dere en fin rabatt hos HEADMASTER I TORVBYEN! 🙂
Det passer jo ikke bedre å oppgradere seg på hårfronten litt enn nå! Det er jo så herlig vårvær og man trenger å fornye seg litt etter vinteren som har vært!
// Ada

4 thoughts on “HEADMASTERS – Blow Dry meny 2014

  1. Hei! Liker bloggen din utrolig godt. Lurte på om du kunne skrevet litt om bikinier og badedrakter til sommeren? Evt, litt om passform til forskjellige type former og kropper? 🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

