Lys ombre

headmasters

Hei dere! Igår var jeg og fikset håret mitt, det var en nødvendighet da for å si det sånn! Under ser dere jo en stor forskjell! Denne gangen gikk vi for en kald og lys ombre, ganske annerledes farge egentlig. Men det er jo slik det skal være, hår er jo bare hår, og man skal jo absolutt gripe sjangsen og prøve ut litt av hvert!

Som dere kanskje fikk med dere, også i forrige innlegg så går jeg hos Headmasters i Torvbyen, og er alltid kjempe fornøyd. Så hvis du bor i Fredrikstad, eller i nærheten av Fredrikstad, så anbefaler jeg absolutt at du tar turen innom der neste gang du skal til frisøren! De føles veldig moderne og vet om det seneste, og i tillegg får man styling- og behandlings-tips underveis for håret man har, så det er absolutt et pluss!
Jeg har faktisk aldri prøvd meg på ombre, denne er selvfølgelig ikke så voldsom, så det var gøy å prøve noe nytt. I tillegg så er frisøren min Julie veldig dyktig på nettopp dette:)

Jeg testet akkurat såvidt Moroccan oil-serien (som dere ser på bildet over), som jeg synes kjentes veldig bra ut! Gleder meg til å teste det mer ut på egenhånd, så skal jeg lage et innlegg for dere!

P.S. I tillegg bør dere teste ut blow-dry kolleksjonen 2014 (som jeg nevnte i forrige innlegg) på Headmaster, som er en unik styling metode 🙂 Vil dere bestille time der kan dere finne de på hjemmesiden deres HER eller kontaktede per. telefon: 69315388
(Husk at dere som blogglesere nå får rabatt hos Headmaster i Torvbyen!!)

_MG_0672Som dere ser så var håret mitt utrolig «varmt» og slitt, og har nå fått en mye mer kald tone. Så det var utrolig deilig å bli kvitt dette:)

Da jeg kom hjem igår, var det alt for mørkt til å få noen gode bilder av hårfargen. Så her er noen bilder fra idag!
Hva synes dere?headmaster

Husk at dere fine blogglesere får rabatt hos Headmasters i Torvbyen!

//

9 thoughts on “Lys ombre

    1. Det varierer en del i henhold til hvor mye farge man bruker, om man klipper det osv.
      I tillegg må du huske på at du får 20% rabatt oppå dette som leser også 🙂

      Lik

  1. Hi i see your page needs more backlinks in order to rank in google.
    Do you know that contextual backlinks are the best backlinks?
    Google loves them. But where to get high quality content for contextual backlinks?

    I know the right tool, just type in google:
    sosenth’s article tool

    Lik

Legg igjen en kommentar

