black/white

_MG_0884_MG_0836_MG_0917_MG_0805

Hei dere! Håper dere har en fin lørdag:)
Jeg eeelsker denne jakken, synes den har et så kult snitt og jeg liker disse «kantene» på den. Faktisk så er den 2 størrelser større, altså i Medium for jeg ville ha den «baggy» følelsen som gjør at den begynner ligne en bomber-jacket.Du finner den HER , jeg synes også resten av Extended kolleksjonen har mye enkelt og fint!

En annen ting som er gøy, er å rote litt langt bak i skapet og finne ting jeg har helt glemt. Som f.eks. kjolen jeg har på meg under, jeg er sikker på at den ihvertfall er 4 år gammel! haha 🙂 Så da er det greit å kjøpe seg basic-plagg altså!

I tillegg er det herlig at det blir senere mørkt om dagen, det gjør det så mye enklere å blogge! Som dere ser, så prøvde jeg meg på sideskill + sidelugg idag, kan ikke huske sist jeg hadde det faktisk. Men selvfølgelig ble jo det heelt rotet til med en gang jeg kom ut av døra..
Og forresten : Husk at dere har 20% hos Headmasters i Torvbyen som leserne mine. I tillegg Blow Dry-styling for litt hverdagsluksus eller helgens festligheter for bare 299,- ♥

7 thoughts on “black/white

Legg igjen en kommentar

