32 days until… Italy!

_MG_1227

Hei dere! For en liten stund siden fikk jeg vite at jeg skal til Italia i april. Og det er noe jeg gleder meg såå mye til! Det beste jeg vet er å besøke steder jeg aldri har vært før. Og jeg har faktisk aldri vært i Italia før! Jeg skal til Bologna, som om noen har vært der, så skriv gjerne til meg! Vet det ikke er det vanligste stedet å dra til i Italia, men det går faktisk under kallenavnet «matens og vinens hovedstad» 🙂 I tillegg leste jeg en gaanske så fin artikkel om shoppingen og ting å på Vogue.it , så kjenner meg ganske klar for å komme litt vekk fra de hverdagslige rutinene og forhåpentligvis gå i litt lettere klær.

Dessuten så fant jeg denne fine hatten over, som jeg falt helt pladask for! Den er faktisk fra Lindex og er fra den nye kolleksjonen. Thumbs up for den. Dessuten spørs det nok ikke om «sommervesken», altså den plommefargede Michael Kors’en også får bli med en tur til vinens land..:)

ITAly

 

Love, Ada
♥♥

2 thoughts on “32 days until… Italy!

  1. åh, så herlig! Jeg har aldri vært i bologna, men har vært i italia hvert år de siste tre årene, og skal tilbake i sommer! forskjellige steder hver gang da, både firenze, milano, pisa, roma og toscana – elsker italia! både bygninger, maten, folkene, stemningen og alt! fantastisk 🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

