Hot tips: Moroccan oil serien

_MG_1198

Hei dere!
Jeg sa jo jeg skulle skrive om Moroccan oil serien jeg har prøvd.
Sier man «hårolje» så tenker de fleste automatisk på Moroccan Oil, altså den velkjente oljen. Det er jo ikke så rart, for det var på sett og vis den første oljen for hår på markedet. Og siden det har det blitt en kjempe suksess. Senere ble det også laget en hel serie av det. Den står for mye av det samme, og bygger oppunder dette her med den viktige ingrediensen «Argan oil».  Jeg har selv brukt håroljen deres i lange tider, så jeg tenkte at dette er nok en serie for meg.
Det stemte, for det var det absolutt!

For ca 1,5-2 år siden så begynte jeg å miste veldig mye hår og håret mitt ble utrolig slitt. Jeg hadde omtrent bare tynne fjoner igjen, og uansett om jeg klippet tuppene, så tok det kort tid før det var like ille igjen.
Nå har jeg fått tilbake mye av tykkelsen igjen, håret mitt virker fortsatt litt slitt, men ikke på langt nær så ille som det var!
Uten disse produktene så er håret mitt mye tørrere og mye mer elektriskt.
Alle har blitt til favoritter, og spesielt krølle kremen (altså den brune flasken på bildet).

Det er jo ikke bare jeg som synes denne serien er bra, for vet dere hva? Moroccan oil serien har faktisk vunnet hele 42 priser! Det gjelder stylistenes- og lesernes valg i ulike magasiner, og blitt kåret til det beste på blant annet ELLE International beauty awards, Costume Awards, Teen Vogue, Vogue, Instyle osv.
Så dette er ikke akkurat en serie bare jeg anbefaler.

Det jeg holder er :
1. Hårspray, som gir både hold og glans uten at den blir klissete. Jeg brukte så og si aldri hårspray før jeg kom over denne,fordi jeg hatet det «kissete» resultatet man gjerne får av hårsprayer.
2. Varmebeskyttende spray, som er kjempe fin og man trenger svært lite av den. Denne pleier jeg å la virke litt i håret før jeg begynner med varmeapparater.
3. En hår mousse, gir kjempe fint volum og jeg pleier å påføre den med en børste før jeg føner det tørt. Det gir meg en fin volum og håret kjennes mer luftig en tungt som mange har lett for å tro.
4. «Intense Curl Cream», vel jeg har jo ikke akkurat krøller, men det spiller ikke noen rolle. For denne gir en så fin glans, og jeg føler at denne virkelig gjør at håret mitt ser friskere ut. Denne tilfører jeg i hele håret etter jeg har håndkle-tørket håret litt. Jeg bruker ikke mye, for det trenger man ikke. Samtidig trenger man heller ikke bekymre seg for at håret vil føles tungt og fett, for det er tvert imot! Etter dette føner jeg det som vanlig. Absolutt å anbefale!
P.S. Alle produktene i serien lukter så godt, og er det noe jeg virkelig liker er det at håret lukter godt.
Så thumbs up!

Jeg skal få vist dere et bilde der hvor dere ser at jeg ikke har noe i håret og et der jeg har stylet det med, for det er faktisk en forskjell:)

Dette får du hos Headmasters i Torvbyen.
Og hvis du bor andre steder i landet, så finner du det på utvalgte salonger.
Klikk HER for å få en oversikt over produktene som finnes i serien. Og HER for å komme til Headmasters sin hjemmeside.

image003      image001

2 thoughts on “Hot tips: Moroccan oil serien

Legg igjen en kommentar

