Konkurranse: Vinn 1 goodiebag til deg og 4 venninner

www

Hei dere! Endelig får jeg holde konkurransen for dere i sammenheng med at boken Nådegaven kommer til Norge. Som jeg nevnte i et tideligere innlegg, så er jeg Ambassadør for denne boken! Jeg har nå begynt på boken, og den veldig fengende! Så jeg anbefaler dere absolutt å lese den, i påsken er jo perfekt:)

Over til konkurransen da, dere kan altså vinne det dere ser over. Du kan vinne 1 fantastisk goodiebag til deg selv, og 4 andre goodiebager til 4 venniner. Helt perfekt til den ultimate jentekvelden! Du får tilsendt 2 svære esker fylt med herlige produkter som diverse hårprodukter, neglelakker, popkorn, parfyme og myye mer!

Det eneste du trenger å gjøre er å kommentere dette innlegget og ha med mailadressen din!
(Det er obligatorisk å ha mailadressen med, så jeg ser det uansett)
Det vil komme et eget innlegg med vinneren, i tillegg vil vinneren bli kontaktet på mail!

// Ada

101 thoughts on “Konkurranse: Vinn 1 goodiebag til deg og 4 venninner

  1. Jaaa, jeg trenger meg en ny bok til påsken, denne hadde vært helt perfekt! Og at man får dele premien med venninner i tillegg, er jo bare helt supert 🙂
    Krysser fingrene..

    Lik

Legg igjen en kommentar

