today was the day for pink hair

_MG_1446_MG_1422_MG_1457mmmnbCoat+blouse – H&M, Pants – Mango, Bag – Céline)

Hah! Uvant huh? Slapp av, det er «Pink powder spray» som kan vaskes ut. Trodde ikke jeg var typen til å gjøre noe slikt, men jeg overrasker meg selv i blant. Akkurat som om jeg føler meg litt rebelsk, litt rå. Derfor tror jeg det er viktig og romantisere looken man har hvis man skal style håret den måten. Det er morsomt å se hvordan man kan forandre personen man ser i speilet så fort. Fra en tid til en annen, kan du få en helt annen look og gi et helt annet inntrykk til folk. Det er noe av det jeg liker så godt med fashion. Forandringer. Du kan forandre deg selv hele tiden. Det er jo det som er tingen, og kunne ha det gøy med seg selv. Leke litt. Ikke vokse opp. Jeg håper jeg aldri gjør det. Det å skulle ende opp med jeans og en traust jakke over, er skrekken. Tenk om jeg skulle vokse av meg dette tullet.
God helg alle sammen! Slå hælene i taket og nyt helgen før det er mandags morgen igjen.

//Ada

9 thoughts on “today was the day for pink hair

  1. Tilbaketråkk: Ada Ekrem » Far away

Legg igjen en kommentar

