Pressevisning: Gambit H+K

gambit

Hei dere! Igår dro jeg inn til Oslo en tur for og blant annet besøke pressevisningen hos Gambit H+K, som er et PR-byrå.
Det var utrolig fint der, fint lokale og så mye fint «stæsj». Vi fikk se merker som Louis Vuitton, Tiger of Sweden, Burts Bees, GANT, Sebastian, Emma S. og Birgitte Herskind. Og det var så-mye-fint!! Jeg forelsket meg i en god del kåper og andre jakker der. Og jeg likte spesielt godt kolleksjonen til Gant faktisk.

Det var også en konkurranse der, om å dele sine 3 favoritter for å si vinne så utrolig flotte premier. Hva jeg valgte kan dere se over på to av bildene. En såå utrolig fin skinnjakke fra Tiger of Sweden, en skinntopp fra Cade&Jade og en så fresh oransje jakke fra Gant.

Jeg hadde glemt å ta med meg kameraet(selvfølgelig), så det ble iphone bilder for denne gang:)

//Ada

One thought on “Pressevisning: Gambit H+K

Legg igjen en kommentar

