Konkurranse: Vinn Emma S produkter!

emmas

Hei dere! Nå er det jo endelig påskeferie, og hva passer vel ikke bedre enn en konkurranse? Dere kan nå vinne en serie fra Emma S. 🙂

Den seneste tiden har jeg testen ut disse produktene fra Emma S. Og flere av dem har allerede blitt favoritter, som f.eks. oxygen mask, day cream og eye cream! Særlig «oxygen mask», som jeg har brukt noen ganger i uken. Den gjør liksom at du føler litt hverdagsluksus, fordi huden blir så myk etterpå! Bakpå produktene og eskene som medfølger står det også tips, som f.eks. at du skal oppbevare øyekremen i kjøleskapet. Siden jeg testet ut det, tror jeg at jeg aldri kommer til å ha øyekremen utenfor kjøleskapet, haha! Merker skikkelig forskjell altså.
Så dette er en serie jeg absolutt anbefaler!

«Hudvård ska vara enkelt, effektivt och ge synliga resultat.  Bra och säkra hudvårdsprodukter och hudvårdsrutiner är viktigt, men hur vi lever och mår påverkar också vår hy.
Emma S. är ett svenskt hudvårdsmärke som ägs och drivs av grundarna Emma Wiklund och Nora Larssen. Alla produkterna är utvecklade och tillverkade i Sverige och produkterna säljs idag i Sverige, Norge och Finland.  Emma har en bakgrund som internationell modell, programledare och skribent, samt styrelse och pr-arbete med klädkedjan Lindex. Nora har lång erfarenhet från affärsverksamhet inom konsumentvaror, detaljhandel och industri i Sverige och internationellt.» – Emmas.com

DET ENESTE DU TRENGER Å GJØRE ER Å KOMMENTERE DETTE INNLEGGET!
(Mailadresse fyller du ut i en boks)

Skjermbilde 2014-04-12 kl. 18.11.58

 1467891-8-1396988357818

 

33 thoughts on “Konkurranse: Vinn Emma S produkter!

  1. Dette er noe jeg virkelig kunne trengt, huden min lever sitt eget liv om dagen.. hadde vært fint og fått tatt over kontrollen igjen! 🙂

    Lik

  2. Åh herregud, akkurat det jeg trenger!
    Har hørt så mye fint om serien der, og hvor fantastisk hadde det ikle vært å vinne?
    God påske, Ada! 🙂

    Lik

  3. Åh, virker som utrolig gode produkter! Sliter med at huden ikke vil samarbeide med meg, så hadde vært gull verdt å få prøve noe nytt :))
    Klem Karen Marie

    Lik

Legg igjen en kommentar

