New favs: Balmain hair

_MG_2008foto: meg

Hei dere! For de som følger meg på instagram, så fikk dere kanskje med dere at jeg gledet meg til å teste ut denne serien fra Balmain. Jeg har hørt så mye bra om den, og jeg føler jeg har sett bilder av serien i så mange magasiner og på nettsider.
Det kommer gjerne av to ting: at merkevaren legger veldig vekt på masse markedsføring eller at det er mange som mener at produktet er bra. Her er det altså det sistnevnte som gjelder, det er faktisk utrolig fine produkter! Og det er det faktisk ikke bare jeg som synes da!
I tillegg til å være produkter som er for å «bade i luksus», så inneholder de gode ingredienser som f.eks. silkeprotein og arganolje. De er i tillegg paraben- og sultatfri! Det er viktig for meg at produktene har et godt innhold, og ikke bare gjør det pent på overflaten. Særlig med tanke på hvordan jeg har slitt med skadet og slitt hår. Alle produktene bortsett fra hårsprayen kan både brukes i tørt og vått hår! Som er bra for oss som ikke alltid har så mye tid til styling!

Det dere ser over er:
Volume mousse (elsker å bruke denne hvis jeg f.eks. skal ut eller noe ekstra, for den gir den herlige «hollywood looken»)
Session spray (med denne bør du ikke være redd for at håret ikke holder!)
Volume shampoo og conditioner (gjør at håret mitt blir lett selv om jeg får masse volum.)
Texturizing salt spray (denne kommer jeg nok omtrent til å bruke opp utover sommeren! Håret blir sexy og røft!)
Silk perfume (fav! Gir deg en silke-finish)

Min umiddelbare favoritt ble «Silk perfume», skal ærligtalt innrømme at jeg synes det her med parfyme til håret var både uvant og nytt! Men har faktisk blitt til noe jeg bruker hver dag. Balmain serien har en signatur duft, «Duft av Balmain Paris», som har en lett og feminin, men også mystisk og sexy duft. Og det stemmer! Særlig med denne parfymen da, så kan jeg av og til kjenne denne lukten. Jeg har til og med fått tilbakemeldinger om at håret mitt lukter så godt! Haha:)

For mer informasjon kan dere klikke her: Balmainhair.com , facebook.com/balmainhairnorge og @balmainhairnorge

Disse produktene får du også kjøpt på Headmasters i Torvbyen, eller andre Headmasters salonger hvis du ikke er ifra Fredrikstad området. Da får du mulighet til å få en forklaring for hvert produkt, hvordan du skal bruke de og hva som passer for ditt hår. Noe jeg aabsolutt anbefaler!

Ha en god helg, og unn deg litt luksus i hverdagen!

Legg igjen en kommentar

