Little black dress

_MG_3210_MG_3211_MG_3269Little black dress- H&M

Hvis noen hadde spurt om jeg  samlet på noe, så ville jeg nok svart noe i denne duren: «Sko, minner og the little black dresses». 
Altså, du får ikke for mange, de redder deg alltid og du kan bruke de i de fleste anledninger.
– Og denne, som jeg forresten vedder på min mor kommer til å kalle «nattkjole», er det nye tilskuddet i den lille samlingen.
Jeg har sett etter en slik lenge etter jeg har snappet opp mange kjoler som dette i diverse magasiner og tumblr-sider.
Denne gleder jeg meg til å rocke opp med en skinnjakke og et par hæler!

Og for å nevne det, så har jeg vært syk i nesten 3 uker og endelig har jeg fått meg pennecilin som har gjort meg frisk og fresh igjen. Det er altså grunnen til den latterlig dårlig oppdateringen den siste tiden.

//Ada

 

Legg igjen en kommentar

