let’s talk about hair

_MG_3319yhh

Hey you! Dere har kanskje lagt merke til at håret er litt forandret? Det var herlig å få bort gulskjæret og få tatt litt av tuppene. I tillegg har jeg fått masse mørke striper innimellom for å få mye spill i det! Over ser dere jo før og etter-bilde 🙂 Selvfølgelig var jeg hos ingen andre enn Headmasters igjen, for det er det eneste stedet jeg vet at jeg blir fornøyd! Det er jo trossalt en salong jeg har gått hos så lenge jeg har gjort noe med håret.

Nå som det er sommer snart, så er det jo ingenting som er bedre enn å bli fresh på håret! Og med dette så kan jeg fortelle dere at som leserene mine får dere  hele 30% på all fargebehandling ut juni og juli hos Headmasters i Torvbyen! Noe dere sparer mye på!

Ikke nok med det, så får dere 40% på alle Shampoo og balsam fra Loreal hos Headmasters. Som f.eks. sølv-shampoo(viser dere senere) som er perfekt nå om sommeren, for å holde fargen kald og slik at du ikke blir gulskjær av solen:)

//

image001

6 thoughts on “let’s talk about hair

  1. Kjempe lekkert! Gjelder dette også for å få litt lysere hår? blonde striper foreksempel? Eller kun for å få det mørkere/påføre farge?

    Lik

Legg igjen en kommentar

