Far away

_MG_4524_MG_4572_MG_4510_MG_4438 _MG_4568(Fringe top – Lindex, shorts – cubus, Heels – Bianco, backpack – Vintage)

Det jeg liker med fashion og skjønnhet er at man kan endre seg selv på 1-2-3. Man kan hele tiden gjøre forandringer og nye ting med utseendet. Vil jeg ha rocka cat-eyes en dag, så gjør jeg det, og dagen etter kan jeg gå sminkefri.
Eller som dette her med blått hår! – Vil jeg ha blått hår en dag, så gjør jeg det også, for imorgen kan jeg like så godt vaske det ut! Jeg har da tatt i bruk Label M. powder spray, som også kommer i fargene rosa,lilla og rød. Dere husker kanskje da jeg hadde rosa hår? I såfall finner dere det innlegget HER. Dette er en look som passer perfekt for sommerens festivaler, og det er veldig enkelt å påføre og vaske ut.

XX

One thought on “Far away

Legg igjen en kommentar

