first outfit from Croatia

_MG_5074_MG_5096_MG_5140_MG_5146(Dress/bracelets – H&M, shoes – Lindex, bag – Gina Tricot)

Hilsener fra Croatia. – Et regnfullt Croatia. I stad sa faktisk sjaføren at det aldri har vært så dårlig vær her på 80 år.
Så igjennom de utrolig koselige og italiensk inspirerte gatene, gikk jeg da barbeint i all regnet med hælene i en hånd og en rosa, 20 kroners paraply i andre. Det er dette som er ferie dere! Det ble heldigvis litt opphold på ettermiddagen og utover kvelden, og de sier det blir bedre i morgen. For jeg har enda ikke fått badet i det turkise vannet! Så da håper jeg dere krysser fingre for godt vær for meg i morgen, haha! Men absolutt en utrolig flott by som oser masse kultur, – noe jeg setter pris på. Det å ligge på en strand, spise og legge seg har bare aldri vært noe for meg.
Så idag var jeg innom et Colosseum som faktisk er det 3. best bevarte i verden. – Og shoppet da. Det vi gjør best.

XX

5 thoughts on “first outfit from Croatia

Legg igjen en kommentar

