It’s all about the glam

_MG_5528Untitledn-1_MG_5490_MG_5476

Glemte helt å poste noen av outfit-bildene fra Venezia! So here you go! Det er ingenting som er «too much» i Italia vet dere, haha!
Allerede første dagen i ferien så fikk jeg øye på disse skoene i en skobutikk som var mindre enn rommet mitt. De andre rakk vel ikke akkurat oppdage at jeg var borte før jeg kom ut og var et par sko rikere. Selvfølgelig er det en Guiseppe Zanotti look-alike, det er det ikke noe som helst tvil om. Men jeg synes de var et perfekt minne fra denne reisen! De som kjenner meg vet nok at jeg alltid har med meg et par sko hjem fra et nytt sted!

Bedre oppdateringer kommer, har vært fullt opp de siste dagene, også har jeg hatt bursdag. See ya

XX

One thought on “It’s all about the glam

Legg igjen en kommentar

