that cab life

_MG_6246_MG_6318_MG_6124_MG_6238_MG_6116_MG_6223

Skirt + t-shirt – H&M,  Shoes – Aldo RIISE, Bag – Chanel, Hat – vintage, bracelets – Etsy.com

Hey! Jeg håper dere har nytt solen ute, det har i hvert fall jeg, som da er grunnen til så dårlig oppdatering. Jeg angret med en gang jeg gikk ut, for dette var faktisk for varmt til å ha på seg! Hva skjer med Norge om dagen?
Innlegget er fylt med ting jeg har dilla på akkurat nå; cab i finværet, min nye veske(!!!!) og pencil-skirt.
Jeg vet faktisk ikke hvorfor jeg har fått dilla på disse skjørtene altså, men det må ha noe med denne «go feminism»-besettelsen om dagen. Som jeg også synes dere skal tenke på! Alltid syntes det har vært såå mye viktigere å smake, se og leve! Hvem sitter igjen med mest? Hun som er nysgjerrig på livet, eller hun som konstant prøver ut dietter for å nå dagens ideal kropp, – size zero ?
Ha det gøy med deg selv, uansett hvilken form du er! Det finnes faktisk ikke et eneste ideal, for det er det som er så fantastisk med oss. Tenk at ingen er like og hvor mange ulike fasonger vi kommer i! 😀
Det som virkelig skinner igjennom er hvis du faktisk har det gøy med deg selv! Det var dagens ord, for disse dagene er til for å leke og leve. XX

One thought on “that cab life

Legg igjen en kommentar

