Beauty: Bronzed smokey eye

Hey you! Så, da har jeg gått litt ut av komfortsonen min og laget en super-enkel smokey eyes look. Det er noe som passer alle, med tanke på brunfargene. I tillegg så er det en look som funker spesielt godt nå om sommeren, for man har fortsatt litt farge igjen. Man kan kombinere den med en full dekkende base, altså en helt jevnet ut hud, eller så kan du ha det med svært lett dekket hud, slik som jeg har her. Da blir det nemlig en look man kan bruke mer til hverdags. – Og JA, jeg har fått helt syykt mye fregner denne sommeren, som gjør meg gal….
Anyway, jeg håper dere synes den er okej! Det er min aller første tutorial når det gjelder sminke, så hør gjerne av dere om dere vil ha mer! Jeg har nemlig tenkt mye på å gjøre bloggen bredere, det vil si at den omhandler flere temaer. Noen tanker? 
Plutselig var det mange arbeidere som jobbet og banket rundt utenfor huset, så det fikk bli en video uten lyd. Så får jeg heller lage en der hvor jeg prater og viser bedre neste gang.
Enjoy!
XX

4 thoughts on “Beauty: Bronzed smokey eye

  1. Jeg liker bloggen din veldig godt, får masse inspirasjon og mange fine tips!
    Må si at jeg liker videoene dine veldig godt, gøy med noen videoer iblandt hvor du tipser om forskjellige ting og viser hvordan.
    Kanskje en typ style video hvor du tok for deg et plagg og viste forskjellige måter å style det på hadde vært noe?:-)
    Ønsker deg en god kveld videre:-)

    Lik

Legg igjen en kommentar

