ready for autumn

_MG_6827//Sponset innlegg

Hei dere!
Imorgen begynner jeg på skolen, noe som nesten blir litt rart etter så lang ferie. I hvert fall så hjelper disse produktene meg igang til skolestart. Jeg elsker faktisk leiremasken fra Arya Laya, det har blitt min nye favoritt og jeg har allerede brukt den flere ganger! Huden min føles mye smidigere etterpå, og ser friskere ut. Noe som var rart var at det føles ut som den virkelig renser opp, og etter å ha hatt små nupper på haken så oppdaget jeg etterpå at de begynte å tørke ut. I tillegg så har jeg tatt mye i bruk hånd- og neglekremen, den også hjalp masse på neglene mine! Jeg har brukt dependsgellack lenge, som kan gjøre at det tørker ut neglene litt. Men både hender og negler ser veldig friske ut fort med denne kremen.
I tillegg så er det naturlige produkter, og en trenger ikke tenke på hva produktene inneholder. Man kjenner det er rent på en måte, som f.eks. deoderanten og tannkremen. Det føles godt at ting en bruker er naturlig, med tanke på alt «søppel» man spiser eller påfører huden.
En siste ting er tilskuddet fra Floradix som skal forhindre trøtthet og slapphet, noe som er peerfekt nå som skolen starter. For jeg er absolutt en av de som føler meg helt kjørt etter skolen. Jeg har gått på deres tilskudd før, og har absolutt vært fornøyd.

Du finner produktene HER og meld dere på gratistjenesten Reddville for gratise tamponger girls 😀

XX

3 thoughts on “ready for autumn

  1. Hei! Har nettopp sett deg i serien «Det Nye-jenta» og du er jo så fantastisk vakker!! Kan jeg bare få spørre hvilken fargekode du bruker i foundationen din fra Chanel, og i den highlighteren fra Mac du bruker i sminkevideoen lenger ned i bloggen her? Og hvilken rouge har du på deg i videoen? Du er altfor pen;)

    Lik

    1. Hei Pia!
      Tusen takk for det, såå hyggelig å høre:)
      Fargen på Chanel foundationen er «40 BEIGE» og highlighteren har ikke noen fargekode oppgitt annet enn at jeg vet at det er den mest gule av dem siden jeg har en veldig varm tone i huden.
      Rouge min er fra smashbox.

      Lik

Legg igjen en kommentar

