Today’s outfit: so bright

_MG_7513_MG_7437_MG_7451_MG_7476Coat – bikbok, leather pants & top – Gina Tricot, Boots – Acne, woc bag – Chanel

Hei dere! I dag har jeg tilbragt søndagen min rundt i hele Oslo føles det ut som. Det begynte med at jeg var på visning av blant annet nyheter fra Ole Lyngaard, Porche, Jaguar, BMW, Lexus, Range Rover og båtmerker som Windy og Nimbus. Dette ble da holdt på Holmen hotell, før jeg dro tilbake til Oslo og spiste lunsj på Aker brygge, dro så til mathallen og til slutt tittet på bil. Effektiv søndag da, for en gangs skyld!

Uansett, så gleder jeg meg til å fortelle dere en liten nyhet jeg har holdt på en stund! I morgen, altså mandag, er jeg å se på Oslo City fra kl. 6 ca. God Søndag!

XX

One thought on “Today’s outfit: so bright

Legg igjen en kommentar

