Ambassadør for Marc Jacobs Daisy Dream

daisydream

Hei dere! Da kan jeg endelig si hva denne nyheten gjaldt. Jeg er ambassadør for den nye parfymen Daisy Dream fra Marc Jacobs! Noe jeg ikke angrer et sekund på, for helt ærlig og oppriktig så er duften helt herlig! Det er nok en av de bedre jeg har kjent på veldig lenge! – og jeg er svært kresen på dufter.
Flere av parfymene i Daisy serien har vært kjempe populære og nærmest klassikere, og jeg har synes de har vært gode, men likevel ikke den her «wow» effekten. – Noe som faktisk nye Daisy Dream har gitt meg! I tillegg ble parfymen lansert igår, noe som gjør at det er så gøy å være en av de første som eier denne herligheten.

For dere som bor i Oslo området, så ta turen innom pop-up butikken i Oslo city og nyt duften. Ellers skal den være ute i parfymerier som Kicks osv. nå! Jeg tør med en god dose selvtillit at dere faktisk ikke vil angre:)

Så jeg var i tilknyttning til lanseringen av Marc Jacobs daisy dream, på åpningen av denne pop-up butikken i Oslo City. Jeg var til og med så heldig å få med meg parfymen hjem!
Og her noen bilder fra eventet:

_MG_7531
♥ Herlige Marie!_MG_7518
♥»Marc Jacobs»-inspirerte Cupcakes og smoothies inspirert av inholdet i parfymen._MG_7534♥Marc Jacobs Daisy Dream!

I nærmeste framtid vil jeg komme med informasjon om litt konkurranser i samarbeid med Marc Jacobs, med veldig fine premier!! Så hold dere oppdatert♥

XX

5 thoughts on “Ambassadør for Marc Jacobs Daisy Dream

Legg igjen en kommentar

