Vblog: Beach waves hair tutorial

 

Hey you! Jeg har fått mange henvendelser via instagram, mail og som kommentarer hvordan jeg gjør krøllene mine. Det varierer litt, men jeg gjør ofte denne looken fordi jeg liker godt det litt laidbacke og fyldige håret. Jeg synes nesten denne looken er lettere å få til enn vanlige krøller, så alle vil få det til! Som regel bruker jeg rettetang til vanlige krøller, men hvis jeg skal lage slike beach waves som det kalles, foretrekker jeg en tynn krølltang. Den jeg bruker er fra Remington, noe jeg glemte å nevne i videoen.

Lurer du på hvor du får kjøpt produktene jeg bruker? Så vet jeg i hvert fall at du kan få kjøpt de på Headmasters og noen andre frisørsalonger.

Jeg vil gjerne høre hva dere synes eller hva dere vil se, så kommenter gjerne under!

XX

8 thoughts on “Vblog: Beach waves hair tutorial

    1. Tusen takk for det, du!
      Jeg bruker Loreal infallible foundation, Mac Prep+prime highlighter, smashbox pudder til skygge og Mac prep+prime setting powder.

      Lik

Legg igjen en kommentar

