a little throwback

MG_39231b_MG_4200_MG_5552_MG_3384_MG_3975_MG_5211_MG_8600…When the life feels grey.

Joda, jeg har vært temmelig dårlig på å oppdatere i det siste altså. Det er mye som skjer om dagen og det føles som om livet er litt grå belagt. Selv om alt rundt meg fortsatt er grønt og noenlunde friskt. Takk og lov at ikke den tiden har kommet helt enda! Likevel så er det som om det går på autopilot og dagene blir så like med skole og alt. Tiden bare raser av gårde uten at jeg helt skjønner hvor den blir av, eller hva jeg har gjort i løpet av tiden. Vips, så gikk 2 mnd til Italia til 1 uke, 300 dager til Thailand til 3 måneder og tanken på den knappe tiden til jeg må ta en beslutning over hva jeg vil gjøre med livet mitt skremmer meg. Særlig med tanke på hvor fort tiden flyr fra meg! Døgnet føles ikke langt nok i blant.
Som sagt, er det kun en uke til jeg drar til Italia, nærmere sagt Bergamo(si gjerne ifra hvis du har vært der). Jeg ser fram imot å ta styringen over autopiloten igjen. Se et nytt sted, høre et annet språk og spise meg lubben på italiensk mat. Det føles ut som det er akkurat det jeg trenger nå. Et avbrekk. En ny impuls. Nysgjerrigheten, kreativiteten og «wanderlusten» er uttørket.

Altså, egentlig ville jeg bare ønske dere en god onsdag og minne dere på at det er halvveis til helg… Ja-ja, slik går det når man begynner å mimre i reiser og opplevelser. Der ser dere! «Travel is the only thing that makes you richer!»

XX5-lang

5 thoughts on “a little throwback

  1. Jeg var i Bergamo i 2010, og jeg må bare si at det er en utrolig flott by! Var ikke der så lenge, siden det var en del av en roadtrip i Italia, men veldig fint der 🙂 Det jeg husker veldig godt er at vi tok taubane opp til toppen til gamlebyen for å spise, og herregud for en utsikt! Det er noe jeg virkelig anbefaler! Utover det, så har jeg ikke så mange flere tips, men google litt før reisen om ting som er verdt å få med seg, og spør også personalet på hotellet. Italienere er alltid hjelpsomme, tross litt tvilsomme engelskkunnskaper 🙂

    Lik

  2. Var i Bergamo i våres, fantastisk by! Ikke så veldig stor, men det er det som er så utrolig sjarmerende. Likte aller best gamlebyen, det var virkelig fint! Vi spiste også på en super restaurant, som egentlig ikke så så veldig supert ut utenfra…men da vi kom inn – wow! Men du har virkelig noe å glede deg til 🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

