Grønn smoothie du garantert liker!

_MG_8042JJJ

Hey you! Jeg har tenkt på og poste litt mer tips og ting jeg kommer over som jeg liker. Ikke bare slike outfit poster..?
Jeg har i hvert fall aldri vært typen som holder meg for nesen i mens jeg prøver å få ned en grønn smoothie som smaker herk.  Jeg elsker god mat og drikke, og det spiller stor rolle for meg. Så derfor så deler jeg denne grønne smoothien, som faktisk er utrolig god!! Jeg tør faktisk garantere at hvis du liker smoothier, så kommer denne til å bli en av favorittene!
Alt i oppskriften over blendes sammen og legger du til rydding er du ferdig på 5 min! ♥

XX

4 thoughts on “Grønn smoothie du garantert liker!

Legg igjen en kommentar

