September favorites: Glow!

glow

Når jeg er på vei til skolen, så er det rundt 3 grader på morgenen. Det er offisielt høst! Klærne blir kanskje ekstra fine, men det er mye annet som blir trist og grått. Som for eksempel huden vår… Eller! Så kan vi freshe oss opp med skikkelig glød! Jeg synes faktisk disse produktene passer mye bedre på denne årstiden, enn om sommeren hvor de som oftets blir skrevet om. Det er jo nå vi trenger en hjelpende hånd til å få denne ekstra gløden!
Jeg garanterer komplimenter for huden og du kommer til å se super fresh ut!
Som bare en enkel og fresh look i hverdagen så anbefaler jeg Mac Prep+Prime highlighter(har blitt et produkt jeg ikke klarer meg uten) og den nye Diorskin Star foundation som jeg nylig har prøvd ut, hvor jeg har innsett at denne MÅ jeg skaffe meg. Det er første foundation jeg har opplevd at gir meg glød i huden uten at den virker fet og blank, hvis det ga mening…?

Husk også å lukt på nye Marc Jacobs daisy dream, den er absolutt på min favoritt liste også! Passer fint til denne «freshe» looken!XX5-lang

One thought on “September favorites: Glow!

Legg igjen en kommentar

