Italian dress

_MG_8109_MG_8127_MG_8128 _MG_8111

Jeg kom over denne kjolen på Sheinside.com da jeg klikket hjem litt saker for litt siden, og måtte bare ha den. Rett og slett fordi jeg ville bære den her i Italia! Noe jeg synes passet godt med tanke på været vi har og gatene. Jeg matchet kjolen med helt seriøst de beste høyhælte skoene ever, og med en hvit skjorte under. Sistnevnte gjør jeg fordi jeg vil «kle den litt ned» og det er akkurat passe med tanke på temperaturen. Absolutt et triks jeg bruker en del til slike kjoler:)

Internettet på hotellet er faktisk helt greit, så skal prøve å få postet hver dag!

XX

3 thoughts on “Italian dress

Legg igjen en kommentar

