Buona sera!

_MG_8286_MG_826896

Hey you! Dag 3 i Bergamo gikk til å finne litt butikker. Godt gjemt i en smal pararellgate fant vi da en del butikker! Det er veldig mye lokale butikker, så det var mye rart. Jeg fant meg i hvert fall noe i Zara, en skobutikk og Sephora(lovelovelove).
Senere oppdaget en italiener at vi skulle til å ta bilder, så han ba meg ta bilder i den lille retro Minien hans, for der hadde jeg passet sånn! Haha. Det hadde i hvert fall aldri i verden skjedd i Norge..

På meg har jeg en kjole(brukt som skjørt) fra Sheinside, topp fra H&M, veske fra Céline og turban fra Nelly.

XX

2 thoughts on “Buona sera!

  1. Så glamorøs her og ellers synes jeg du har en veldig original stil som ikke passer alle…men som du kler utrolig godt 🙂 Forresten, hvor har du kjøpt de skoene?

    Hilsen en ny leser

    Lik

Legg igjen en kommentar

