STEM PÅ MEG TIL VIXEN BLOG AWARDS 2014!

MG_6149

Vixen blog awards er i gang i år igjen og du kan nominere dine favorittbloggere HER.
Jeg var så utrolig heldig å bli nominert og stemt fram av dere fantastiske lesere i fjor. Og det var en sånn opplevelse!
Så nominer meg veldig gjerne til Vixen blog awards HER , for jeg hadde satt så utrolig stor pris på det og blitt så takknemlig! Du velger selv hvilken kategorier jeg passer i, og du kan nominere meg i en eller flere av dem!
Tusen takk på forhånd♥

//Translate//
Vixen blog awards 2014 it’s on! I was so incredibly lucky to be nominated last year and got to the final 5 because of you guys!! I would be SO happy if you would nominate me this year too(CLICK HERE).
Just fill in the name of the blog (Ada Ekrem), my url, which category you like and your e-mail (No spam emails)
I would be sooo grateful! ♥♥

Klikk HER for å nominere meg!! / Click HERE for nominating me!!

badge-nominér-rosa

 

One thought on “STEM PÅ MEG TIL VIXEN BLOG AWARDS 2014!

Legg igjen en kommentar

