what’s up Lagerfeld & Fendi?

_MG_9239_MG_9254_MG_9217_MG_9201_MG_9196_MG_9232Sweater – Sheinside, leather pants + heels – H&M trend, bag – Céline

Vi beveger oss nå inn i mange bloggers marerittperiode. Jeg er en av dem. Det har regnet i mange uker, og det blir mer og mer mørkt ute før jeg rekker  å gjøre noe som helst.. Hvor lett tror dere det er å få til outfit poster? Anyway, idag fikk jeg endelig tid. Det er egentlig en del klær jeg har skaffet meg som dere ikke har sett engang.
En annen ting jeg lurer på, er om dere har forslag på hva dere vil se/lese om her? Slik at jeg kan fylle på med andre ting enn outfit poster nå som vi er på vei inn i denne tiden. Så jeg hadde satt stoor pris på om dere ville ta dere noen sek og kommentere under♥

badge-nominér-rosa

2 thoughts on “what’s up Lagerfeld & Fendi?

  1. Hei!
    Du kan ha innlegg om mat, hvordan du fikser håret ditt, sminke, interiør-hvordan rommet ditt ser ut, 10 fakta vi ikke vet om deg, 10 steder du har lyst til å dra, ting du må gjøre før du dør

    Lik

Legg igjen en kommentar

