Makeup: All time favs

makeup
Hey you! Tenkte bare vise dere mine absolutte favoritter når det gjelder sminke. Disse er p-e-r-f-e-k-t for deg som vil ha en holdbar sminke!
Jeg hater når foundationen blir «kakete» i løpet av dagen, og jeg synes det er ekkelt.  ESTÈE LAUDER Double wear foundationen holder ut hele dagen, det er helt utrolig! Til og med ikke rundt nesen eller på haken er det noe forskjell mot slutten av dagen! Jeg visste faktisk ikke at det var mulig, for tro meg: Jeg har prøvd maange foundationer. Den holder meg matt hele dagen og har en utrolig dekkevne. Good bye freckles and pimples! Og som om ikke det var nok, så holder den faktisk det den lover med at den ikke skal smitte av på klær. Dere vet… skjortekrager osv? 😉 Om jeg skulle trekke fram noe negativt, må det bare være at den krever litt ekstra i kveldsrutinen, altså å få fjernet den, noe som er naturlig siden den er «long lasting».

Over til Mac Pro-longwear Concealer så er det også en «all time fav». Den blir ikke «greasy» under øynene eller legger seg i linjene. Den holder godt og gjør jobben sin mot blå ringer og ujevnheter i huden. Det er nok den eneste concealeren jeg skal kjøpe igjen.

Til slutt er det Mac Prep+Prime highlighter pen. Denne vet jeg noen bruker også til concealer under øynene, fordi den lysner utrolig mye. Det er faktisk det produktet jeg har kjøpt igjen og igjen. Denne er din bestevenn på de dagene når det synes at du er trøtt, eller skal gjøre contouring og highlighting.

//Ada Ekrem, Crème of Style

 

3 thoughts on “Makeup: All time favs

  1. Har du pump til ESTÈE LAUDER Double wear?? Var den på, eller har du kjøpt den til?
    Haha, verdens beste, men trekker så ned at man må heller ut..

    Lik

    1. Hei du! Ble helt SPRØ over hvor mye som kom ut hver gang, så jeg googlet det og fant ut at det var 1 pumpe som passet til: Nemlig MAC sin standar foundation pumpe. Løp og kjøp 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

