– Vlog: Fishtail braid tutorial –

 

Hei dere! Fått noen hendvendelser når jeg har hatt fiskebeinsflette, så jeg tenkte å vise dere hvor enkelt det er:) Jeg skjønte ikke hvordan jeg gjorde det, før jeg så noen andre gjorde det, så da innså jeg hvor overdrevent vanskelig jeg har trodd det har vært i alle år!
Videoen er fra september, jeg har bare heelt glemt å poste den.. Jeg føler meg like tett hver gang jeg snakker til et kamera, men det får gå! Ha en fin mandag dere ❤

XX

One thought on “– Vlog: Fishtail braid tutorial –

Legg igjen en kommentar

