JEAN PAUL GAULTIER X LINDEX

jpg1jpg2JPG3

Jean Paul Gaultier er muligens en av de aller første designerene jeg ramlet over i det jeg bladde i de første magasinene og bildene da jeg hadde myggestikk-pupper og prøvde ut alle mulige stiler i håp om å finne min egen. Han er ikke bare en fransk haute couture motedesigner, men også et navn jeg kan nevne for min far, fordi han faktisk vet hvem han er. Han er en de fleste har hørt om eller har en forbindelse til.
Da jeg gikk i åttende klasse, husker jeg at jeg dro rundt i alle butikkene i Sverige fordi jeg hadde sett en av Gaultier sine stripete gensere i et magasin. Da jeg omsider fant en i en liten sjøbodsbutikk, tok det heller ikke lang tid før jeg prøvde å matche det med røde lepper. Det føltes vågalt ut da.
Det er nettopp det jeg forbinder med han, – vågalt, sexy og en trendsetter.
For også denne gangen tok det meg et par uker å fordøye kolleksjonen han hadde gjort for Lindex, mange av plaggene var vågale. Likevel så endte jeg opp med noen. Som denne «see through»- genseren.

Ha en fin tirsdag, dere♥

 

» Fashion is about what you look like, which translates to what you would like to be like.» – Jean Paul Gaultier

XX

One thought on “JEAN PAUL GAULTIER X LINDEX

Legg igjen en kommentar

