Ull og metallisk?

_MG_0252_MG_0297_MG_0248Ullgenser – Moss Copenhagen, Skjørt – Jean Paul Gaultier for Lindex, Bag – Céline.

Hey you! Hvem har sagt at ull og metallisk stoff ikke går sammen? Skjørtet spriter opp ullen, og genseren roer ned det metalliske skjørtet, slik at det ikke blir trashy! Hold det også i samme fargeskala så lenge man skal matche såpass ulike materialer.

Jeg var hos frisøren igår, jeg ville ha en forandring. Og for meg så føler jeg at det er skikkelig uvant, for jeg har vært blond hele livet. Altså, ja, jeg vet jeg er blond fortsatt, der er bare uvant med det mørke.
Har sett så mange fine balayage hår, så fikk plutselig lyst å gjøre det selv. Tenker det blir finere når jeg kommer til Thailand og håret blir solbleket. Det er jo trossalt det balayage er inspirert av:)
Nå skal jeg ta et glass vin, ha en finfin lørdag dere!

XX

3 thoughts on “Ull og metallisk?

  1. Hvis du skal til Oslo ville jeg tatt turen innom Grunerlf8kka og Majorstua, da fe5r du med deg mange sme5 uavhengige spdnneee butikker og mange av kjedebutikkene i samme slengen. Jeg handler overalt, fra bruktbutikker til dyrere design,tror man kan finne noe bra overalt egentlig. Ellers begynner det e5 poppe opp endel morsomme butikker nede i Akersgaten nede i sentrum, verdt en titt der ogse5! Paramitas har mye spennende. Det er se5nne kle6r jeg synes er kjempefine pe5 andre, men ikke ff8ler meg vel i selv. Men jeg synes absolutt det er spennende og fargerike ting. Kunne kanskje tenkt meg en av veskene deres. Dessuten har de morsom side 🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

